Monday, August 20, 2012

SELAMAT HARI RAYA




Assalamualaikum dan selamat sejahtera gua ucapkan. Ya gua tau gua memang agak jarang update blog sekarang atas beberapa sebab yang tak dapat dielakkan seperti kekangan masa untuk study dan assignment yang berlambak lambak ibarat kuih makmur di dalam bekas kuih yang penuh. Cukup lah gua meraban, sebelum gua jadi gila baiklah gua nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MINAL AIDIL WAL FAIZIN kepada beberapa orang seperti berikut :

1. Kaum kerabat MYHC

2. Warga Territory Mosh Warrior
3. Brother Uze dari Pixel Dixel Art
4. Ein Second Combat/DFYA
5. Kaum kerabat The Bandshop Studio etc

Tidak lupa juga buat band band berikut yang banyak membantu gua mengenali scene dengan lebih mendalam


1. Second Combat

2. Thy Regiment
3. Kids On The Move
4. Naratu
5. Deadscore
6. Betrayal Conflict and etc

Dan kepada semua warga MALAYSIAN HARDCORE SCENE tidak kira dimana sahaja anda berada gua sentiasa memohon ke hadrat Allah supaya kalian sentiasa dilindungi dan dirahmati Allah. Maafkan segala kekhilafan yang mungkin gua sengaja atau tidak sengaja dilakukan kerana gua hanya insan biasa sahaja. Makan lemang dan rendang jangan dilupakan gua yang berada di Kuala Lumpur, Sweden ini. Mungkin kalau ada rezeki kalian akan jemput saya ke rumah kalian untuk mencekik sepuas puasnya.


Sekian Assalamualaikum dan STAY AWESOME

No comments:

Post a Comment