Saturday, March 24, 2012

HALAL KE HARAM NIE ?


Assalamualaikum...

Sudah lama tak menulis post yang sarcastic bunyi nya HAHAHA, Baiklah seperti kita dapat baca tajuk post kali ini seperti di atas.

Video ini adalah sebuah MV dari band local iaitu The Padangs. Overall aku suka video ini kerana pertama sekali its their 1st MV so cool lah tapi dalam banyak2 isu ada satu isu yang sibuk di salak kan oleh bangsat2 yang tak tau erti muzik dan seni itu sendiri iaitu penggunaan Barbican sejenis minuman jus buah buahan yang dikatakan menyerupai arak. Ehh betul ke nie sbb smlm baru pekena sebotol perisa strawberry ?.

Baiklah, kalau nak diikutkan menurut Majlis Fatwa Kebangsaan *korang baca lah kt link nie sendiri boleh ? * Keputusan Majlis Muzakarah Khas Kebangsaan 2011, So apa lagi nak menyalak macam orang ada bachelor degree dalam Undang Undang Syariah ? Cakap kau ke or cakap mufti yang aku nak dengar nie ? Kalau nak dgr ckp kau solat pun tunggang terbalik lagi. Subuh jauh ler nak bangun kan so daripada kau memekak dalam Youtube dan takda sapa berminat nak tau kepandaian kau even band itu sendiri lebih baik kau buat amalan sunat banyak2. Kau pun pahala x bape nak banyak dosa aje berlambak kan ? Pandai pandai la kau fikir Labu !!

Sekian ajelah post kali ini. Pendek tapi bermakna pada pendapat aku. Jangan tunjuk pandai kalau diri sendiri ke laut, Assalamualaikum !

No comments:

Post a Comment